Stappenplan werkwijze

Stappenplan werkwijze door Peters Bomenservice

Stappenplan werkwijze is gemaakt om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wij vinden het belangrijk dat we ons aan gemaakte afspraken houden. Peters boomservice staat garant voor professionaliteit. Hieronder kunt u zien hoe Peters Bomenservice te werk gaat.

Stap 1 Maken van een afspraak voor een vrijblijvende offerte

Indien u contact met ons opneemt wordt er een vrijblijvende afspraak met u gemaakt om uw persoonlijke situatie te bekijken. Wij komen geheel vrijblijvend (kostenloos) bij u langs en bespreken uw wensen. Wij geven advies en kunnen u uitleggen hoe we te werk gaan. Alle afspraken worden door ons op papier gezet. Er wordt ook met u besproken wie de kapvergunning (omgevingsloket.nl) aanvraagt indien dit noodzakelijk is. Nadat we bij u op bezoek zijn geweest gaat Peters Bomenservice voor u aan de slag om een eerlijke en passende offerte te maken.

Stap 2 in het stappenplan werkwijze is het versturen van de Offerte

Peters Bomenservice verstuurt u de offerte. In de offerte staat duidelijk beschreven welke werkzaamheden we uitvoeren tegen welke prijs. Indien u vragen heeft schroom niet om te bellen of te mailen. Indien u niet akkoord gaat met de offerte vinden wij het prettig als u ons dat ook laat weten en respecteren wij altijd uw keuze. Indien u akkoord gaat met de offerte horen we dat graag. De offerte kunt u ondertekenen en via mail of via whatsApp terugsturen.

Stap 3 In overleg een geschikte datum voor uitvoering kiezen

stappenplan werkwijze, plannen, afspraak maken, offerte, beek, zuid limburg

Nadat wij van u een bevestiging voor uitvoering hebben ontvangen nemen wij contact met u op. In onderling overleg bepalen we een datum waarop de werkzaamheden worden uitgevoerd.

Stap 4 Uitvoering van de werkzaamheden door Peters Bomenservices

Op de afgesproken dag en tijd komen wij de werkzaamheden uitvoeren. Er zijn in uitzonderlijke gevallen een aantal oorzaken mogelijk waarom we de werkzaamheden toch niet kunnen uitvoeren op de afgesproken dag. Op de eerste plaats is dit de invloed van het weer. Indien Peters Bomenservice het niet veilig acht om de werkzaamheden uit te voeren vanwege weersomstandigheden worden de werkzaamheden in overleg met u verplaatst. Op de tweede plaats kan het voorkomen dat er een bewoond nest of holte in uw boom wordt aangetroffen. Peters Bomenservice houdt zich aan de wet natuurbescherming.
Indien er conform de wet natuurbescherming niet gewerkt kan worden worden de werkzaamheden in overleg met u uitgesteld.

Stap 5 Afvoer van tak- en stamhout

snoeien van uw boom
Rupsversnipperaar

U kunt er voor kiezen om zelf het tak- en stamhout af te voeren. Peters Bomenservice kan dit ook voor u regelen. We beschikken over een zeer mobiele rupsversnipperaar (GTS1300) die maar een doorgang van 72cm nodig heeft en dicht bij de werkplek kan worden neergezet. Dit kan behoorlijk veel werktijd besparen omdat er geen takken door de tuin hoeven te worden gesleept. Met de rupsversnipperaar kunnen we uw takhout (tot een dikte van 10cm.) versnipperen. De snippers kunt u zelf verwerken, of wij voeren deze voor u af.
Een andere mogelijkheid is om het tak-en stamhout af te voeren met onze Hapert dubbelasser Kipper.
Indien er grote hoeveelheden tak-en stamhout moeten worden afgevoerd kunnen wij dit ook laten opknijpen m.b.v. een grote containervrachtauto met knijper. Peters Bomenservice kan u vrijblijvend adviseren welke optie voor het afvoeren van tak-en stamhout prijstechnisch het meest geschikt is.

Stap 6 Factuur en vervolgafspraken

Als het voor u wenselijk is kan Peters Bomenservice kan na oplevering afspraken met u maken over verdere (onderhouds)werkzaamheden. Wij noteren dit voor u en nemen dan zelf contact met u op om een vervolgafspraak in te plannen.
Nadat de werkzaamheden gereed zijn, er eventueel vervolgafspraken zijn gemaakt en u bent akkoord met de oplevering maken we de factuur. U ontvangt de factuur meestal binnen een week na oplevering van de werkzaamheden. U hoeft dus niet direct na oplevering te betalen. U ontvangt van ons altijd een factuur achteraf. Nadat u de factuur heeft ontvangen geldt er een betalingstermijn van 2 weken.

Dit stappenplan werkwijze geeft u een indruk hoe wij te werk gaan om u te ontzorgen

Neem gerust contact met ons op. Wij geven u een vrijblijvend advies en maken daarna eventueel een gratis offerte.

Klik op CONTACT PAGINA